Stjärnbodyn testades idag och passade ganska bra! Jag är glad att den var lagom på bredden men den var åtminstone ett par cm för lång. Sonen är enligt färska uppgifter från vårdcentralen 54 cm lång. Mönstret är en stl 50, från det senaste numret av Ottobre så om nån tänker sy den modellen kan det vara idé att korta av midjan lite grann för att den verkligen ska passa en liten nyföding. Snabbsprundet i halsen går snabbt att göra och ser ändå arbetat ut. Nu längtar jag bara efter mina nya knappar, det hade varit pricken över i att matcha färgmässigt med!

Vilken söting! Färgerna var jättefina till honom, snygg body!
Nog för att kläderna är fina (som vanligt) Emma, men den där lilla modellen på bilden var nog bland det sötaste jag sett! Längtar efter att få träffa er snart så man kan få gosa lite!!
Nämen vilken liten sötis. Tröjan passar jättefint.
Lilla gullungen!! Å bodyn är jättefin, gillar verkligen snabbsprunden. Kanske ska prova själv snart?!